Blijf de paradysfugel volgen, ga naar www.paradysfugel.wordpress.com!

Lieve mensen, dit keer geen lang verhaal maar een aankondiging. Na meer dan drie jaar incidenteel deze pagina van reismee te hebben gebruikt om iedereen op de hoogte te houden van mijn avonturen in Chili, is het tijd voor actualisatie.

De reisblog is voor de informatie die ik tegenwoordig met jullie wil delen niet het meest geschikt, vandaar dat ik een andere blog heb aangemaakt: www.paradysfugel.wordpress.com. Hier kan ik meer informatie op kwijt en ook qua ontwerp heb ik meer mogelijkheden.

Vandaar dat ik jullie allemaal wil vragen om in plaats van deze reismee.nl pagina, vanaf heden de Wordpress te volgen. Meld je aan opwww.paradysfugel.wordpress.comen blijf op de hoogte waar de paradysfugel zich bevindt en welke avonturen ze allemaal beleeft!!

Met gevleugelde groet,

De Paradysfugel

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!