Een wandeling door Valparaiso

En nog steeds ben ik helemaal verliefd op Valparaiso, hier is het altijd thuis. Mijn liefde voor haar is onvoorwaardelijk en ik kan gewoonweg niet mijn buik vol van haar hebben want ze is een parel. Onvergelijkbaar en uniek in haar soort, een stralende zon¡ Voor mij is ze de perfecte afspiegeling van de natuur en van de kosmos, ze is een universum, een regenboog spectrum van kleuren. Ze geeft me energie, inspriratie en een glimlach. Een oeroude, een diepgewortelde die vele tijden en culturen overstijgd. Ik dans met haar, ik wandel door haar bos en bezoek haar stranden. Ik beklim haar vele heuvels en aanschouw haar, alleen maar dat........aanschouwen... Dan voel ik weer die verbondenheid, het allen een zijn met alles, met het eeuwige.... (Her)Ken je dat gevoel dat verder gaat dan het gewone beeld?..... Dat gevoel probeer ik vast te leggen en dat zoek ik in elk beeld. Ben je benieuwd? Vlieg dan mee met de Paradysfugel¡¡

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie